Nokian Hakkapeliitta C3 ( 205 R16C 110/108Q 8PR, nastarengas )

Nokian Hakkapeliitta C3 ( 205 R16C 110/108Q 8PR, nastarengas )
Kategoriat: Tuotemerkit, Nokian
Brand: Nokian
Color: musta
187.4 EUR
Lisätietoja

Nokian Hakkapeliitta C3 – Talvipitoa ja tehoa ammattilaisille Kestävä neliöteräsnasta varmistaa tasapainoisen talvipidon Vakiovarusteena enemmän ajokilometrejä, pieni vierintävastus ja oivalliset ajo-ominaisuudet, jotka säilyvät koko käyttöiän Tarkka ja vakaa ajotuntuma raskaallakin kuormalla Pääinnovaatiot: Moderni neliöteräsnasta. Enemmän turvallisuutta. Kestävä neliöteräsnasta varmistaa oivalliset pito-ominaisuudet kilometrien karttuessa. Monisärmäisten nastojen kosketusala on mahdollisimman laaja, mikä lisää nastapitoa liukkaalla ajoalustalla. Optimoidun nastasijoittelun ansiosta äänitaso on miellyttävän vaimea, mikä parantaa ajomukavuutta erityisesti pitkillä matkoilla. Räätälöity teräsvyöpaketti. Kiitettävää kestävyyttä. Kaksinkertaiseen runkorakenteeseen räätälöity teräsvyöpaketti on kestävä. Erikoisuutena on molempien teräsvöiden reunoihin integroidut vahvikkeet eli pocket stripsit. Ratkaisulla taataan raskaassa käytössä teräsvöiden kestävyys ja kiinnittyvyys rakenteeseen. Uusi joustavampi teräsvyölanka parantaa sekä rakenteellista kestävyyttä että mahdollistaa huippuominaisuuksien säilymisen aikaisempaa pidempään. Samalla saadaan vierintävastusta alennettua, mikä pienentää polttoaineenkulutusta. Uusi kulutuspintaseos. Erinomaista talvipitoa ja ja polttoainetehokkuutta. Kovaan käyttöön jalostettu kumiseos toimii laajalla lämpötila-alueella, kestää ankaraa kulutusta ja alentaa vierintävastusta. Suuren luonnonkumimäärän ansiosta ylläpitää turvallisuusominaisuudet myös kipakassa pakkaskelissä. Rypsiöljy tuo renkaaseen repimislujuutta sekä lisää jää- ja lumipitoa. Erikoiskumisekoitus (Clinch-kumiseos). Optimoitua kestävyyttä. Kumisekoitus painautuu vanteen sarveen joustavasti ja antaa jalka-alueelle enemmän kestävyyttä, kun liikutellaan massiivisia kuormia. Keksintö minimoi menestyksekkäästi myös ajoneuvon sisämelua, koska se vaimentaa renkaan rungosta tulevia värähtelyitä estäen niiden kukeutumisen vanteeseen ja edelleen ajoneuvon sisään.